1. Mikor kapod meg a rendelést, ha ma megrendeled?
Rendelésedet munkanapokon délig feldolgozzuk, és általában 1-3 munkanapon belül kiszállítja a választott futárszolgálat. A pontos kézbesítés a futárszolgálattól függ, amelynek terheltsége akciós vagy ünnepi időszakokban megnövekedhet.
2. Mit tegyél, ha esztétikai hibás vagy téves terméket kaptál?
Írj nekünk a megrendeles@szupiszuper.hu címre. Csomagold vissza a terméket az eredeti dobozába, és várd a futárt, aki címkét hoz és visszahozza nekünk. Újra rendeld meg a kívánt terméket, mi csere funkcióval küldjük az újat. A visszaérkezett termék ellenőrzése után visszautaljuk a pénzt, ha jogos.
3. Mi a teendő, ha meggondoltad magad a rendelés után?
Visszaküldheted a sértetlen és bontatlan terméket címünkre. Amint megérkezik, és mindent rendben találunk, visszautaljuk az összeget a megadott bankszámlaszámodra. Cím: 2120 Dunakeszi, Déli Ipari Park, Pallag u. 23. Kérünk amennyiben utánvéttel rendelted meg a csomagot, e-mailben írd meg nekünk a visszatérítéshez szükséges adatokat is!
4. Miért nem kaptál értesítést a rendelésed státuszáról?
Ez technikai hiba lehet. Írj nekünk, hogy utánanézhessünk. Ha a csomag már a futárszolgálatnál van, küldünk egy csomagkövetési számot, amivel nyomon követheted.
5. Hogyan módosíthatod a rendelésedet?
A rendelés utólagos módosítása sajnos technikai akadályokba ütközik, ezért javasoljuk a rendelés törlését, majd a kívánt termékekkel való újbóli rendelés leadását.
6. Mit tegyél, ha sikertelen volt a bankkártyás fizetés?
Ha nem sikerült a fizetés, elküldjük a megrendelésedhez tartozó bankkártyás fizetési linket e-mailben. Ha nem érkezik válasz tőled, telefonon is megpróbálunk elérni, hogy a rendelésedet sikeresen lezárhassuk. Kétszeri sikertelen kapcsolatfelvételt követően sajnos töröljük megrendelésedet.